διαφημιστές ενημέρωση κορονοϊός

Περίπου 50 εκατομμύρια λίρες στερλίνες αναμένεται να χάσουν οι εφημερίδες στο Ηνωμένο Βασίλειο, επειδή οι διαφημιστές βάζουν σε «μαύρη λίστα» τις ειδήσεις για τον κορονοϊό, σύμφωνα με τον Guardian.

Στις ψηφιακές διαφημιστικές εκστρατείες, οι διαφημιστές χρησιμοποιούν λίστες με λέξεις-κλειδιά, όπως «θάνατος» ή «επίθεση», για να μπλοκάρουν την εμφάνιση διαφήμισης των προϊόντων τους πλάι σε ειδήσεις που θεωρούν «προβληματικές».

Λέξεις που σχετίζονται με την πανδημία παρουσιάζονται πλέον σε τέτοιες «μαύρες λίστες» στη Βρετανία, με αποτέλεσμα οι ενημερωτικοί ιστότοποι να χάνουν διαφημιστικά έσοδα αν επιλέξουν να ενημερώσουν τους αναγνώστες τους για τον κορονοϊό.

Οι λίστες αυτές μάλιστα δεν κάνουν διακρίσεις στο είδος των δημοσιευμάτων που θα απορρίψουν. Βίντεο στο YouTube με προτάσεις για δραστηριότητες ή δημοσιεύματα με προτάσεις ταινιών, σειρών και άλλων θεαμάτων κατά τη διάρκεια του εγκλεισμού, αποκλείονται επίσης διότι αναφέρονται στην πανδημία.

«Αν η πανδημία κρατήσει για άλλους τρεις μήνες, οι συνολικές απώλειες στον κλάδο μας αναμένεται να είναι στα 50 εκατ. λίρες, απειλώντας τη δυνατότητά μας να χρηματοδοτούμε την ποιοτική δημοσιογραφία που είναι ζωτική για τη διασφάλιση της ακριβούς πληροφόρησης του Βρετανικού κοινού κατά τη διάρκεια αυτής της κρίσης», δήλωσε στον Guardian η Tracy De Groose, εκπρόσωπος της ένωσης εκδοτών τύπου.

infowar