panouslas

Στο άκουσμα της υπουργοποίησης του Γιάννη Πανούση στη θέση του υπουργού Προστασίας του Πολίτη πολλοί πάγωσαν. Ο Δημαρίτης βρέθηκε σε κυβερνητικό θώκο δημιουργώντας ποικίλες συζητήσεις. Κι όμως, ήμουν από αυτούς που υποστήριξαν πως ο Πανούσης είναι μία από τις ελάχιστες επιλογές που θα είχε ο Τσίπρας για να τεθεί επικεφαλής αυτής της αστυνομίας. Μπορείτε να μετρήσετε πολλούς συριζαίους που να είναι σε θέση να την αναλάβουν και να της επιβληθούν επιτυχώς;

Σήμερα, τρεις μήνες μετά, αντί να επιβληθεί ο υπουργός στο υπουργείο του μοιάζει να έχει συμβεί το αντίθετο.

Απόψεις που κατακεραυνώνουν την «αριστερά του τίποτα» στις φυλλάδες της διαπλοκής. Δηλώσεις που προσομοιάζουν με αυτές του ακραίου κέντρου (στην καλύτερη). Ο ίδιος έχει προσπαθήσει θαρρείς να εκπαραθυρωθεί. Άραγε, επειδή κάνει πίσω ή μήπως πιστεύει πως εκεί πρέπει να βρεθεί βάση ρόλου;

Σε κάθε περίπτωση, ο υπουργός έφτασε την Τρίτη να μιλήσει με βεβαιότητα για την τιμωρία που θα επιβάλλει ο «άγραφος νόμος της φυλακής» στον παιδοκτόνο από την Βουλγαρία.

Δεν είναι η πρώτη φορά που μιλάει ο Γιάννης Πανούσης σαν εγκληματολόγος. Άλλωστε, ο άνθρωπος δεν μπορεί να διαχωριστεί από τη φύση του επειδή πήρε υπουργείο.

Θα συμφωνούσα αν τις εξέφερε σαν να διοικεί αυτό το υπουργείο. Αντιθέτως, μέσα σε μόλις τρεις μήνες οι σοφιστείες του ξεπερνούν και τον πιο καλόπιστο.

Το πρόβλημα δεν είναι που ο υπουργός μίλησε ως επιστήμονας. Άλλωστε, αυτό δεν θεωρήθηκε εξ’ αρχής ένα ατού του για τη θέση;

Το κακό είναι πως αυτή, όπως και ανάλογες ερμηνείες και διαπιστώσεις του υπουργού, δεν συνοδεύονται από την άποψή του επί του θέματος. Πως σκοπεύει να το αντιμετωπίσει και τι πρέπει να γίνει.

Ειδικά στην περίπτωση του παιδοκτόνου, την ώρα που η τοξική αυτοδικία δηλητηριάζει με τέτοια άνεση τον δημόσιο διάλογο, είναι αδιανόητο να μένει η πολιτεία σε συμπεράσματα.

Αλήθεια, από επιστημονικής απόψεως, υπό ποιο πρίσμα θα έκρινε ο υπουργός τον τρόπο που προσέγγισε ο ίδιος το θέμα εάν στην καρέκλα του καθόταν κάποιος άλλος, αριστερός, δεξιός ή εξωγήινος;

Θα ερμήνευε κάποιον «άγραφο κώδικα» ή μήπως απλά τον ποινικό;

πηγή – Ρεμπελίσκος