Σήμερα στις 28/07/21013 και ώρα 16:48, καθώς επέστρεφα από Μαρούσι με τον Ηλεκτρικό, στο σταθμό του Θησείου, όπως συνηθίζω να κάνω όταν χρησιμοποιώ αυτό το μεταφορικό μέσο, άφησα το εισιτήριο μου πάνω σε ένα από τα μηχανήματα επικύρωσης με υπολειπόμενο χρόνο 1 ώρα ώστε κάποιος συνάνθρωπος εάν θέλει να το χρησιμοποιήσει.
Καθώς έφευγα από τον σταθμό, ακούστηκε από το γκισέ των εισιτηρίων μια φωνή η οποία μου ζητούσε με έντονο τρόπο να γυρίσω πίσω και να πάρω το εισιτήριο που άφησα, επιστρέφοντας για να δω τι συμβαίνει, ο κύριος αυτός άρχισε να με διατάζει με έντονο τρόπο να πάρω το εισιτήριο μου.
Εγώ, με τη σειρά μου, ζήτησα να μάθω τον λόγο που ο συγκεκριμένος κύριος με τόσο σθένος μου δίνει αυτή την εντολή.
Συστήθηκε ως προϊστάμενος του σταθμού, δίπλα του μια υπάλληλος του ηλεκτρικού στα εισιτήρια καθότανε μέσα από το γκισέ με κατεβασμένο το κεφάλι χωρίς να μιλάει, ακούγοντας τον κύριο προϊστάμενο να με επιπλήττει για το παράπτωμα που έκανα «άφησα ένα εισιτήριο», αφού άκουσα ότι είχε να πει (δηλαδή τίποτα, απλά επαναλάμβανε τις λέξεις εισιτήριο, πάρ’ το, εγώ είμαι προϊστάμενος κλπ.) ζήτησα να μου δώσει τα στοιχεία του, και εγώ τα δικά μου βέβαια, ο συγκεκριμένος κύριος αρνήθηκε να μου τα δώσει, και με δόλιο τρόπο μου απέσπασε το εισιτήριο και εκνευρισμένος με αυτή την συμπεριφορά μου εξαφανίστηκε μέσα στο κτήριο.
Όταν θα βρίσκεσαι και εσύ στην θέση αυτών (δυστυχώς αυτό έρχεται και δεν μπορείς να το αλλάξεις) που δεν έχουν να βγάλουν ούτε ένα εισιτήριο, ποια θα είναι τότε η στάση σου, δεν θα σε βαρύνουν οι τύψεις ότι εσύ συμπεριφερόσουν με αυτό τον τρόπο σε συνανθρώπους σου;
Φίλε μου (κύριε προϊστάμενε του ηλεκτρικού στο Θησείο), το να είσαι άνθρωπος είναι μεγάλο προτέρημα….
Σε λυπάμαι.
Εάν θέλετε κοινοποιήστε το, ευχαριστώ Τάσος
Jul 30, 2013 @ 17:17:43
Ντροπή σου Νάσο να ενθαρρύνεις έτσι τη λαθρεπιβίβαση! Αν δεν είναι κάτι ιδιοκτησία σου το χαρίζεις απλόχερα προφανώς! Η κρίση έχει δημιουργήσει και αστέγους, μήπως να φιλοξενούσες μερικούς; Αυτή η σαχλοελληναριά να αφήνεις το εισιτήριο στο μηχάνημα για τον επόμενο βρίσκει οπαδούς και σε αυτούς που έχουν μεν τα χρήματα αλλά αρνούνται να πληρώσουν τόσο ακριβά για ένα μέσο που δεν είναι του γούστου τους κ.ο.κ. Φυσικό επόμενο είναι να έχουν ελλείμματα οι αστικές συγκοινωνίες που καλύπτονται από τον κρατικό προϋπολογισμό, δηλαδή ο άνεργος από την Κάρπαθο πληρώνει για να παίρνει το μετρό ο άνεργος Αθηναίος τζάμπα. Μεγάλες στιγμές!
Jul 30, 2013 @ 17:52:08
για την ιστορία, Τάσος ονομάζεται ο υπογράφων την επιστολή.
Η άποψη που εκφράζετε είναι το απαύγασμα του comme il faut φασισμού, των χειρότερων κρατικοδίαιτων που λυμαίνονται τον πλανήτη, των νεοφιλελεύθερων. Αυτών που θέλουν να συγκεντρώνουν τα πολλά λίγοι και οι πολλοί να επιβίωνουν( κι όσοι επιβιώνουν κιόλας) με τα ελάχιστα.
Jul 30, 2013 @ 18:19:24
Κατά την δική μου γνώμη η άποψη που εκφράζει η «ΕΛΑΣ» (Ελεύθερη Λαϊκή Αντιστασιακή Συσπείρωση) είναι το απαύγασμα του φασισμού των κομμουνιστών… Φυσικά αν κυβερνούσαν αυτοί, και κάποιος έκανε αυτό με το οποίο αυτοί θα διαφωνούσαν, θα βρισκόταν κατευθείαν σε κανα γκούλαγκ.
Εγώ πάντως συμφωνώ με Βάσο… Στο κάτω κάτω, αφήνοντας το εισιτήριο πως είναι σίγουρος ότι το παίρνει μετά κάποιος φτωχός και όχι κάποιος που έχει, γλιτώνοντας εν τέλη αυτός που έχει το να πληρώσει, και να το πληρώνει ο φτωχός δια μέσω του κρατικού προϋπολογισμού/εφορίες κτλ;…
Αν θέλετε να βοηθήσετε φτωχούς, βοηθήστε τους. Το να αφήνεις ένα εισιτήριο χωρίς να ξέρεις από ποιόν θα χρησιμοποιηθεί και με τι κόστος εν τέλη για το σύνολο, όχι μόνο βοήθεια δεν είναι, αλλά συνειδητή κοροϊδία του εαυτού του καθενός που δεν έχει όρεξη να κάνει τίποτα περισσότερο γι’ αυτό το τόπο και τους συνανθρώπους του, και απλά αφήνει «τα αποφάγια» του για να τα φάνε οι «φτωχοί» νιώθοντας αυτός καλά πως κάτι έκανε…
Όσο για το απο κάτω σχόλιο. Όποιος διαφωνεί με τις τιμές μπορεί να μην τα χρησιμοποιεί. ΜΠΟΡΕΙ επίσης να απαιτήσει οργανωμένα ειδικά εισητήρια/κάρτες ΓΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ανθρώπων (που ήδη υπάρχουν) ώστε σίγουρα ο φτωχός να γλιτώνει και ο πλούσιος να πληρώνει… Όσο για το τελευταίο που λέει πως είναι παράνομο να του λένε πως να διαθέσει το εισητήριό του – το οποιο είναι σαφώς για ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΧΡΗΣΗ (αλλιώς δεν θα υπήρχε καν θέμα να συζητάμε), μάλλον θα πρέπει να ξέρει πως τα σκουπίδια μετά την χρήση τους τα πετάνε στους κάδους ανακύκλωσης/απορριμάτων και δεν τ’ αφήνουν όπου κι όπου ελπίζοντας ότι κάποιος “φτωχός” θα αξιοποιήσει το σκουπίδι του για να βολευτεί, για να βολέψει κι αυτός την συνείδησή του πως κάτι έκανε για κάποιον άγνωστο (εις βάρος όμως όλου του συνόλου)…
Jul 30, 2013 @ 22:13:20
Φίλτατε area51gr.
Δεν θα μπω καν στον κόπο να απαντήσω στα “επιχειρήματα” που παραθέτεις. Το έχω κάνει σε άλλα σχόλια εδώ, στην ίδια σελίδα.
Θα πω όμως ότι πριν βάλεις στο στόμα σου την ΕΛ.Λ.Α.Σ. θα έπρεπε να έχεις διαβάσει τι πρεσβεύει και τι δημοσιεύει, αλλά και να έχεις τη στοιχειώδη αξιοπρέπεια να αποδείξεις με επιχειρήματα τους άδικους, αστήριχτους και εμπαθείς χαρακτηρισμούς σου περί δήθεν “φασισμού των κομμουνιστών”. Ειλικρινά βαριέμαι να επεκταθώ.
Αν συνυπολογίσουμε μάλιστα το ύφος, τις απόψεις και το γενικότερο επίπεδο του ανεκδιήγητου μπλογκ σου “area51gr.blogspot.gr”, τότε στη δική σου περίπτωση μπορούμε να μιλήσουμε για:
1. Τον φασισμό των ΦΑΣΙΣΤΩΝ, και μάλιστα με στοιχεία, όχι με αερολογίες σαν τις δικές σου. Βλέπουμε για παράδειγμα, εδώ:
http://area51gr.blogspot.gr/search/label/Θάνος Πλεύρης
ότι φιλοξενείς υπερήφανα τον Πλεύρη υιό και άξιο συνεχιστή των εμετικών ναζιστικών, ρατσιστικών και αντισημιτικών ιδεών του πατέρα του.
2. Την παράκρουση των (ημί;;)τρελων, μια και έχεις ξεφύγει τελείως:
Είτε εδώ:
http://area51gr.blogspot.gr/search/label/Εξορκισμός
που δημοσιεύεις την άποψη που έχει ο …Σατανάς για τον εξορκισμό (!!!!!!!)
Είτε εδώ:
http://area51gr.blogspot.gr/search/label/Εξωγήινοι
που μας πληροφορείς ότι η ΝΑΣΑ ετοιμάζεται να φέρει στη Γη τον Αντίχριστο μέσω μιας …”μπλε ακτίνας” (;;;;;!!!!!)
Ε, νομίζω ότι κάθε σχόλιο (εκτός από αυτά που πιθανόν να κάνει ο Σεφερλής) είναι περιττό.
Aug 01, 2013 @ 10:11:00
“λόλα να ένα μήλο” ! Μπράβο λόλα, το έμαθες το ποιηματάκι σου!
Aug 01, 2013 @ 17:38:31
Πηγαίτετε κύριε να διαβάσετε πρώτα τι είναι νεοφιλελευθερισμός και μετά να πετάτε αρλούμπες. Άκου εκεί να κατηγορείται ο νεοφιλελευθερισμός ως κρατικοδίαιτο σύστημα… τι άλλο θα ακούσουμε…
Jul 30, 2013 @ 18:02:10
Ο άνθρωπος σου λέει οτι το εισιτήριο έχει ισχύ ακόμα 1 ώρα… Εσύ λοιπόν το βλέπεις παράλογο και λάθος οτι κάτι που ΑΥΤΟΣ έχει πληρώσει να θέλει να το δώσει σε κάποιον άλλο.. Η 1 αυτή ώρα που απομένει ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΤΟΥ!!! Με την δικία σου λογική θα έπρεπε να πάει στον “προϊσταμενο” και το κρατος να του επιστρέψει το υπόλοιπο που δεν χρησιμοποιεί! Αμα παρώ δλδ μια σοκολάτα πρέπει να την φάω όλη ή να την πετάξω, αλλά όχι και να κεράσω κάποιον ε? τι μας λες ρε φιλε…
Jul 30, 2013 @ 20:49:02
Ε, εντάξει, αν είναι η “σοκολάτα” το θέμα σου τότε αλλάζει.. Απλά τη μια ώρα που θα έχεις υπόλοιπο μην τη χαρίζεις, κάνε μία βόλτα να ξενερώσεις
Jul 30, 2013 @ 23:10:44
Zitw signomi gia tous latinikous xaraktires alla den mou epitrepetai na valw ellinika kai grafw apo tin douleia. 1. Den eida sovari apantisi sto epixeirima mou vaso. Nai to sigrinw me tin sokolata giati opws plirwnw 100 gr sokolata kai trww ta 50 to idio einai kai me tin wra sta MMM. Oso gia to epixeirima min xariseis tin 1 wra pou sou apomenei kai kane volta akuro entelws. Dld dikia mou den einai? me autin tin logiki na plirwsoume kai parapanw ama einai gia na voithisoume tin katastasi re paidi mou.. An theloun na einai swsto to sistima na valoun eisitirio stin eisodo tou kathe mesou, na plirwnw to antistoixo kai telos. Afou me vazoun na plirwnw orismeni wra dikia mou kai oti thelw tin kanw! 2. I sigkrisi me sunavlia black sabbath akuri entelws… ama agorasw eisitirio kai den paw dld i vgw sto misawro, kai efoson mporw na mpw alla den thelw giati na mpei allos????? pia i logiki???? antistoixo paradeigma: exw plirwsei 3 meres ksenodoxeio! menw 2. Den mporw na afisw to dwmateio se enan filo mou????? Oso gia to paradeigma me to parking akuro kai auto! se olo ton kosmo afou plirwsw parking se mia zwni tis polis mporw na parkarw opou epitrepetai kai mporw sto xroniko plaisio pou exw plirwsei! alla edw plirwnw vasi tis pinakidas tou autokinitou! sto eisitirio twn black sabbath i sto eisitirio tou metro den nomizw na grafei to onoma mou!!! Kai edw den milame gia koumounismous i fasismous alla milame gia kati pou thewrw swsto: koinoniki sumparastasi se duskoles epoxes!!! afou loipon esena sou perisevoun trava kane dwrea sto kratos! emena opws kai twn perissoterwn gyro mou den mas ftanoun na taisoume ta paidia mas!! xestika gia to kratos alla den xestika gia auton pou einai stin idia moira me emena!!!! kai opws ama mou meinei sokolata tin moirazw kai den tin petaw etsi kai tha kanw me to eisitirio!
Aug 02, 2013 @ 21:38:48
Η διαφορά με τη σοκολάτα είναι πως πάνω στη συσκευασία δεν γράφει τι να τι κάνεις αν δεν τη θες. Το εισητήριο γράφει ρητά πως απαγορεύεται να το μεταβηβάσεις σε άλλο άτομο μετά την ακύρωση του. κάτι που ισχύει σε όλες τις δημόσιες συγκοινωνίες ανα το κοσμο. Επίσης και απο την σελίδα του ΟΑΣΑ μπορείς να δεις τους όρους χρήσης των εισητηρίων http://www.oasa.gr/content.php?id=komgen
Jul 30, 2013 @ 18:55:19
re filarako… sto parkarisma feripin einai nomimo an fugeis nwritera apafto pou plirwses sto dimo na sunexisei kapoios allos me to upoloipo sou thes de thes esu.. alla afta pou den ta leei o nomos me tin afthedia pou kruvetai pisw tou k ta leme emeis atupa ksafnika apoteloun saxles.. kai ase afta ta paidika epixeirimata pou oi anergoi kai oi aploi polites tha ta plirosoun mesw twn forwn giati afta ta eksoda den einai oute to 0.01% kai kapoioi alloi tin idia wra kataspatalane to dimosio xrima kai idiaitera se aftes tis duskoles periodous pou einai kai idiaitera proklitiko
Jul 30, 2013 @ 20:55:58
Ενώ το να λες δε φταίω εγώ γιατί οι άλλοι κατασπαταλάνε το δημόσιο χρήμα ενώ εγώ στηρίζω τον άνεργο είναι πολύ ενήλικη στάση!
Jul 30, 2013 @ 19:29:11
O νόμος που απαγορεύει την παραχώρηση και αποδοχή εισητηρίου είναι παράνομος. Όταν αγοράζεις κάτι, σου ανήκει και μπορείς να το κάνεις ό,τι θελεις.
Βάσο, σκέψου να ήσουν άνεργος χωρίς επίδομα ανεργίας – λίγοι δικαιούνται επίδομα – δηλαδή με μηνιαίο εισόδημα 0 (μηδέν) ευρώ και να αναγκαζόσουν να χρησιμοποιείς τα ΜΜΜ μήπως καταφέρεις να βρεις καμιά δουλειά. Πώς θα αισθανόσουν αν σε έλεγαν λαθρεπιβάτη ή τζαμπατζή;
Jul 30, 2013 @ 19:41:04
Αν ήταν για προσωπική χρήση, θα έγραφε όνομα και ΑΦΜ
Jul 31, 2013 @ 09:24:50
Ωραία απάντηση φίλε Βάσο σημφωνώ μαζί σου…!!!
Jul 31, 2013 @ 17:11:06
συμφωνώ απόλυτως με τον Βάσο. Συν του οτι με τη λαθρεπιβιβαση αυξάνονται τα ελλείμματα, με συνέπεια την αύξηση των τιμών των εισιτηρίων. και οταν γίνεται αυτό, τα ζώα που αφήνουν τα εισιτήρια για να περνάνε κάποιοι τζάμπα θα μυξοκλαίνε και θα φωνάζουνε για το κράτος που κάνει αυξήσεις…
Jul 31, 2013 @ 17:31:25
Eisai megalos paparas,kala ekane kai afhse to eishthrio den ftanei pou to xoun 1.40 OI kleftes!Alla tetoia zwa san kai sena thelei to kratos gia na mas kanei o ti thelei…*******!!!!!!
Aug 01, 2013 @ 20:03:57
φιλε μου δε ξερω ποσο κοστιζει το εισιτηριο, ξερω ομως οτι αν π.χ πληρωσε 3€ για 2ωρες διαδρομης και εκανε 1ωρα διαδρομη τοτε θα πρεπει καπιος να του επιστρεψει το αναλογο αντιτημο της ωρας η διαδρομης που δεν χρισημοποιηθηκε. σε διαφορετικη περιπτοση ειναι κλεψια απο την εταιρια του ηλεκτρικου.
Aug 02, 2013 @ 21:42:09
Σε αυτή την περίπτωση αγοράζεις το εισητήριο μιας διαδρομής / χρήσης που είναι φτηνότερο.
Aug 10, 2013 @ 15:45:42
Βασος απαράδεκτος.. που βοσκάς? πρόσεχε μόνο η βοσκή σου να μη μπει στον κρατικό πρϋπολογισμό! για το απο που ενημερώνεσαι το έχουμε καταλάβει όλοι!..
Κλείσε την τηλεόραση σου!!!!!!!!!!!!!!
Jul 30, 2013 @ 17:52:56
Και δεν είναι ντροπή να χαραμίζεται ένα εισιτήριο που έχει διάρκεια 1 1/2 ώρα, σε διαδρομές του ενός τετάρτου; Το συγκεκριμμένο εισιτήριο είναι απόλυτη ιδιοκτησία σου και μπορείς να το κάνεις ό,τι θέλεις. Να το χαρίσεις ή να το πετάξεις. Παράνομο είναι να μην σου επιτρέπουν να το διαθέσεις όπως εσύ θέλεις. Σαχλοελληναριά; Μάλλον τα έχεις αντιστρέψει τα πράγματα, προκειμένου να στηρίξεις την άποψή σου ε;
Jul 30, 2013 @ 21:00:39
Το έχετε πάρει λίγο ανάποδα, η χρήση των ΜΜΜ κοστίζει όσο το αντίτιμο του εισιτηρίου και δίνεται η δυνατότητα στον επιβάτη να χρησιμοποιήσει ένα μόνο εισιτήριο αν η χρήση δεν υπερβεί τη μιάμιση ώρα! Είναι αυτό πάτημα για να μην πληρώνει όποιος μπει για ένα τέταρτο; Καλλιόπη μάλλον εσύ τα αντέστρεψες γιατί είσαι τσίπισα!
Jul 30, 2013 @ 21:34:29
Λοιπόόόν πριν βγει το ενιαίο εισιτήριο, υπήρχαν 2 τιμές εισιτηρίων, αναλόγως τη διαδρομή που σκόπευες να ακολουθήσεις. Τώρα σε υποχρεώνουν να πληρώσεις 1.40 euro ή 477.05 δραχμές για όλες τις διαδρομές του συγκεκριμμένου μέσου. Παρ’ όλο που πιστεύω ότι οι συγκοινωνίες, όπως και οι δρόμοι, είναι κοινωνικό αγαθό, που θα έπρεπε να προσφέρεται δωρεαν μιας και έχουμε χρυσοπληρώσει τις διάφορες κατασκευές, αναβαθμίσεις και εξοπλισμό, δεν έγραψα να μην πληρώνουμε εισιτήριο, απλά να εξαντλούμε τον χρόνο διάρκειάς του. Δεν ξέρω από που έβγαλες το συμπέρασμα ότι η χρήση των ΜΜΜ κοστίζει όσο το αντίτιμο του εισιτηρίου, αλλά μάλλον δεν έχει νόημα να το συζητήσω, εφ’ όσον δεν σκοπεύεις να κοιτάξεις μακρύτερα από τα προστατευτικά που σου φοράνε τα ΜΜΕ. Αν τσίπισα σημαίνει καταλαβαίνω ότι έχουμε πρόβλημα επιβίωσης σαν λαός και κάνω ό,τι μπορώ με τα πενιχρά μέσα που διαθέτω για να βοηθήσω, σ’ ευχαριστώ.
Jul 30, 2013 @ 19:20:58
Καλά στα λέει ο Αλέξανδρος: Εγώ το ΧΡΥΣΟπλήρωσα το εισιτήριο, ό,τι γουστάρω το κάνω.
Κι ας έρθει ο σταθμάρχης – τσουτσέκι να μου κλ… να με κάνει “ντα”.
Πάνε να μας καταργήσουν και τις τελευταίες μορφές αλληλεγγύης που μας έχουν μείνει. Μια ζωή η ίδια συνταγή ( διαίρει και βασίλευε ) από τους κυβερνώντες, για να στρεφόμαστε ο ένας εναντίον του άλλου και όχι όλοι μαζί εναντίων των πραγματικών ληστών ( και όχι κλεφτών ).
Βάσο, συνέχισε το γλύψιμο στην εξουσία και τα “θεσμικά όργανα”. Θα ανταμοιφθείς.
Jul 30, 2013 @ 19:22:53
Εγώ λοιπόν ντρέπομαι για σένα κύριε Βάσο… Για τους εξής λόγους: 1. Ο χρόνος που πλήγρωσα ΕΙΝΑΙ ιδιοκτησία μου και τον κάνω ό,τι θέλω… 2. Οι συγκοινωνίες είναι κοινωνικό αγαθό και όχι εμπόρευμα, άρα (θα έπρεπε να) είναι δωρεάν… Νομικά δεν είναι (ακόμα!) αλλά ηθικά προφανώς είναι… ειδικά όταν το κράτος χρωστάει σε αυτές πάνω από ένα δις ευρώ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ώστε να τις εμφανίζει ελλειμματικές και να τις ξεπουλάει (βλ. Ολυμπιακή, ΟΣΕ κλπ κλπ)… Άλλωστε, σε περίπτωση που το ξέχασες, ή που εσύ ο ελληνάρας δεν το κάνεις, ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΦΟΡΟΥΣ και άρα δικαιούμαστε ΔΩΡΕΑΝ υπηρεσίες… 3. Σαχλοελληναριά είναι να είσαι καρμίρης και να μετράς τα ευρώ ένα-ένα: ο Αθηναίος πράγματι δεν πρέπει να πληρώνει αντίτμο για τη συγκοινωνία, όπως και ο Καρπάθιος για τα πλωτά νοσοκομεία που θα έπρεπε να τον εξυπηρετούν… τι να κάνουμε τώρα; να βγάλουμε τις κοινωνικές παροχές και να τις μετρήσουμε; ΥΓ. Και ναι, θα φιλοξενήσουμε και άστεγους αν χρειαστεί… και μόνο που το ρώτησες αυτό μαρτυράει το ποιόν σου σαν άνθρωπος…
Jul 30, 2013 @ 21:05:29
Δε μπορώ να αντιπαρατεθώ μαζί σου γιατί “…ο Λυμπερόπουλος περνάει σα σταματημένο τον Φερράρα..”
Jul 30, 2013 @ 19:50:22
Άιντε ρε με τον κάθε κομπλεξικό που λειτουργεί σαν ρομπότ να πούμε… κράξτε τους…… κράξτε τους δημόσια, και κάντε ότι γουστάρετε, από το λαό για το λαό είναι φτιαγμένα και τα μέσα μαζικής μεταφοράς και ότι άλλο γουστάρετε, κι ο καρκίνος που μας εμποδίζει απ’το να τα χαρούμε πεθαίνει. Τέρμα στις ανήθικες νομιμότητες, εγώ γουστάρω να προσφέρω όπως γουστάρω κι ας μου λέει ένα ρομπότ ότι είμαι παράνομος γιατί έτσι τον προγραμμάτισαν να λέει.
Jul 30, 2013 @ 19:53:54
@Φωτης ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ
χμ μαλιστα! Πληρωνω φορους αρα θα επρεπε να εχω δωρεαν νερο (χωρις αυτο πεθαινεις εξ αλλου ) δωρεαν περιθαλψη (χωρις αυτην πεθαινεις εξ αλλου),δωρεαν φαγητο (χωρις αυτο πεθαινεις εξ αλλου) και η συγκοινωνια ειναι το τελευταιο που με νοιαζει αν το τοποθετησουμε ετσι γιατι δεν ειναι και πρωτευον δημοσιο αγαθο.ΠΟΙΟΣ θα δουλευει για να μου τα πληρωνει τωρα αυτα που ειμαι ανεργη;Ο κανενας φυσικα!
ΟΚ καλε φιλε ΤΑΣΟ,δωσε το εισητηριο ,αλλα χερι με χερι με καποιον που βλεπεις οτι δεν δυναται αν αγορασει κι οχι να το καρπωθει καποιος που απλα το εχει δει παιχνιδι να διαφευγει- ο κλασσικος μ… Ελληνας και μην μου πειτε οτι μονο εγω τον συνανταω καθημερινα- ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑ ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ,εις βαρος ακομα και αυτου του αναξιοπαθουντα που θα κληθει να πουλησει στην τελικη το σηκωτι του για να πληρωσει τους φορους.Αρα κανουμε καλο η ζημια,απλα αφηνοντας τα εισητηρια ανεξελεγκτα και χωρις να τα προσφερουμε στοχευμενα σε αυτους που τα χρειαζονται πραγματικα τρεφοντας ανωριμες ψυχωσυνθεσεις;ΟΚ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ αλλα συνειδητη απο ολο τον κοινωνικο ιστο,και βασισμενη πανω σε ενδελεχη παιδεια,που θα προυποθετει οτι ο τζαμπατζηκουλας θα το σεβαστει ΤΑΣΟ αυτο που εκανες και δεν θα το αρπαξει μεσα απο τα χερια του ασθενεστερου οικονομικα,μολις στριψεις την πλατη.Αλλοιως αν κανενας δεν βαζει πλατη και δεν πληρωνει ,την κατσαμε την βαρκα.ANETA
Jul 30, 2013 @ 20:53:14
Ανέτα νομίζω ότι έχεις μπερδέψει κάποια πολύ βασικά πράγματα:
1. Τα κοινωνικά αγαθά δεν πρέπει να δίνονται με το σταγονόμετρο “κατά σειρά προτεραιότητας”… Αν τα κατατάξουμε έτσι, δίνουμε το δικαίωμα στους κυβερνώντες να βάζουν τον πήχη όπου θέλουν εκείνοι… δεν μας κάνει ΧΑΡΗ κανείς, είναι δικά μας.
2. “Διαβάζεις” το οικονομικό σκέλος της υπόθεσης με στρεβλό τρόπο: Τα ΑΙΤΙΑ για την ανεργία σου, και για την ανεργία όλων, είναι το ξεπούλημα του δημόσιου πλούτου και η εσωτερική υποτίμηση που εφαρμόζει ο νεοφιλελεύθερος καπιταλισμός στο πειραματόζωο που λέγεται Ελλάδα… και ως ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ τα έσοδα είναι μειωμένα, και άρα συνακόλουθα είναι μειωμένες και οι δυνατότητες παροχών… Εσύ όμως τι κάνεις; αντί να ασχολείσαι με το ΓΙΑΤΙ είσαι άνεργη, θέτεις (συμπλέουσα με το βολικό νεοελληνικό ρητό “να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα”) ότι “αφού δεν έχουμε πλεόν δουλειά, ας μην υπάρχουν μωρέ αυτές οι παροχές γιατί μεγαλώνουν τη ζημιά” (!!!) …λογική που κατευθύνεται ΕΝΤΕΧΝΑ (συλλογική ενοχοποίηση, “μαζί τα φάγαμε” κλπ), και δυστυχώς από ό,τι βλέπω πετυχημένα, ακριβώς από αυτούς που σε άφησαν άνεργη…
3. Στα πλαίσια της (δίκαιης) αγανάκτησης που έχεις για όσους “τα φάγανε”, βάζεις στο ίδιο καζάνι το δικαίωμα με το άδικο προνόμιο (και αυτό επίσης έχει προκύψει μετά από προπαγάνδα των ΜΜΕ, δεν το έχεις μόνο εσύ, το έχει δυστυχώς πολύ κόσμος). Και εξηγούμαι: Το να κλέψει κάποιος δημόσιο χρήμα, εκμεταλλευόμενος πονηρά την προνομιούχα θέση του στον δημόσιο βίο, είναι απαράδεκτο, ανήθικο και παράνομο, γιατί που απλά ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΝΗΚΕΙ. Με το να μην πληρώσει όμως κάποιος εισιτήριο ΔΕΝ διαφεύγει “λαμογίστικα” από μια οικονομική υποχρέωση, πολύ απλά γιατί δεν την έχει: Η δωρεάν συγκοινωνία είναι ανθρώπινο ΔΙΚΑΙΩΜΑ, και κάθε φορά που πληρώνουμε εισιτήριο ΜΑΣ ΚΛΕΒΟΥΝ.
Επαναλαμβάνω: Πληρώνουμε φόρους, και αν η φορολογική κλίμακα είναι δίκαια τιμαριθμοποιημένη (ΕΚΕΙ πρέπει να φωνάξεις λοιπόν), έχει υπολογιστεί ότι τα χρήματα φτάνουν και περισσεύουν για να είναι ΔΩΡΕΑΝ οι περισσότερες κοινωνικές παροχές (νερό, τηλέφωνο, αστικές συγκοινωνίες) πλην βέβαια των υπεραστικών συγκοινωνιών και της ΔΕΗ. Στην περίπτωση της ΔΕΗ όμως, σωστή διαχείριση σημαίνει ότι θα υπάρχει ένα τιμολόγιο ολοένα μειούμενο όσο τα κέρδη θα χρησιμοποιούνται για υποδομές στις ανανεώσιμες (δηλ ΔΩΡΕΑΝ!) πηγές ενέργειας.
4. Να δίνουμε το εισιτήριο σε όποιον ΒΛΕΠΟΥΜΕ ότι το χρειάζεται; Και πώς θα γίνει ΠΡΑΚΤΙΚΑ αυτό; Στα λίγα δευτερόλεπτα που συναντιέσαι με αυτόν που μπαίνει στον σταθμό ενώ εσύ βγαίνεις, με ποια κριτήρια θα κρίνεις ποιος είναι ποιος; Μήπως από τα ρούχα και γενικότερα από την “εμφάνιση”; …Συγχαρητήρια, μόλις έπεσες θύμα των lifestyle εικόνων που μας πλασάρουν, και που είναι μέρος των αιτιών για το πώς φτάσαμε εδώ που φτάσαμε.
Ελπίζω να βοήθησα τον διάλογο.
Aug 01, 2013 @ 15:02:44
1) Ποια είναι τα κριτήρια ώστε μια υπηρεσία να χαρακτηριστεί “κοινωνικό αγαθό”?
2) Τι ποσοστό δημόσιου πλούτου έχει “ξεπουληθεί” μέχρι τώρα και η ανεργία είναι στο 27% γνωρίζεις?
3) Η κλίμακα του φόρου εισοδημάτων 2013 είναι εδώ. http://www.dikaiologitika.gr/201304179528/taxisnet/forologia-2013-klimakes.html
Για κάνε τις αλλαγές για τις οποίες προτείνεις να φωνάζει η Ανέτα.
Aug 01, 2013 @ 16:45:34
1. Τα κριτήρια είναι απλά: Να εξυπηρετεί βασικές ανθρώπινες ανάγκες. Σίτιση, στέγαση, ένδυση, μετακίνηση, επικοινωνία. Αν δεν καταλαβαίνεις (ίσως γιατί εσύ έχεις λύσει τις δικές σου), σε παραπέμπω στην πυραμίδα αναγκών του Maslow.
https://en.wikipedia.org/wiki/Maslow%27s_hierarchy_of_needs
2. Η ανεργία είναι στο 27% για πολλούς λόγους, αλλά ΟΛΟΙ έχουν για κοινή συνισταμένη τη νεοφιλελεύθερη πολιτική και την αποδοχή ενός παράνομου χρέους και ενός ιμπεριαλιστικού νομίσματος από μια κλίκα διεφθαρμένων χρηματιζόμενων πολιτικών προς εξυπηρέτηση του διεθνούς χρηματοπιστωτικού συστήματος: Αποδοχή (μια και ακολουθείται νεοφιλελεύθερη πολιτική) δυσβάσταχτων μέτρων λιτότητας για την εξυπηρέτησή του χρέους, άρα εσωτερική υποτίμηση, άρα μείωση της αγοραστικής δύναμης, άρα (με καπιταλιστικούς όρους) μείωση του κύκλου εργασιών σε όλη την οικονομία, άρα μείωση του ΑΕΠ, άρα ΑΝΕΡΓΙΑ, άρα λιγότερα έσοδα και επιβολή νέων μέτρων, άρα καταφυγή στην εύκολη λύση του ξεπουλήματος ως προσωρινή ανακούφιση (όπως οι πρεζάκηδες που πουλάνε τα μαχαιροπήρουνα) και ούτε σκέψη για δημόσιες επενδύσεις. Όμως χωρίς δημόσιες επενδύσεις ανάκαμψη απλά ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ, όπως παραδέχεται η συντριπτική πλειοψηφία των …αστών οικονομολόγων!
http://politicalreviewgr.blogspot.gr/2012/01/blog-post_03.html
Όσο για το τι έχει ξεπουληθεί, μην πας να θολώσεις τα νερά:
Υπάρχει το τι έχει ΑΜΕΣΑ ξεπουληθεί ή ετοιμάζεται να ξεπουληθεί.
Υπάρχει το τι πλούτο ΠΑΡΑΓΕΙ αυτό που ξεπουλιέται.
Και τέλος, υπάρχει και το τι έχει ΕΜΜΕΣΑ ξεπουληθεί (και είμαι σίγουρος ότι αυτό το τελευταίο δεν μπήκες καν στον κόπο να το προσμετρήσεις).
Θα το κάνω εγώ για σένα.
Για να δούμε λοιπόν:
Άμεσα ήδη ή οσονούπω ξεπουλημένα:
Όλη η ενέργεια (ΔΕΗ, ΔΕΠΑ, ΕΛΠΕ), όλες οι συγκοινωνίες (αεροδρόμια, λιμάνια, ΟΣΕ, ΚΤΕΛ, ολυμπιακή, αστικές συγκοινωνίες, εθνικές οδοί – διόδια), οι επικοινωνίες, (ΟΤΕ, ΕΛΤΑ), όλη η βαριά εθνική βιομηχανία της χώρας (ΑΓΕΤ, αμυντικές βιομηχανίες, ναυπηγεία κλπ κλπ), τα υπερκερδοφόρα τυχερά παιχνίδια (καζίνο, ΟΠΑΠ), η δημόσια κατασκευαστική δραστηριότητα (εργατική κατοικία, σχολικά κτίρια), οι παραλίες, το εθνικό σύστημα υγείας (ιδιωτικοποίηση νοσοκομείων και υπηρεσιών, περίθαλψη επί πληρωμή, χρήση δημόσιων χώρων ως ιδιωτικά ιατρεία), η παιδεία (μεταπτυχιακά επί πληρωμή), το ΝΕΡΟ, και σε λίγο η δασοπυρόσβεση, η αστυνόμευση, οι φυλακές και κυριολεκτικά Ο,ΤΙ ΒΡΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ!!
Σε κάλυψα;
Σαν να μην έφταναν αυτά, έχουμε και τα έμμεσα ξεπουλήματα:
α. Οι τράπεζες, που έχουν ανακεφαλαιοποιηθεί (δηλαδή ΑΓΟΡΑΣΤΕΙ από τους έλληνες πολίτες) και συνεχίζουν παράνομα (και ανήθικα) να βρίσκονται υπό ιδιωτικό έλεγχο. Τι …ποσοστό πλούτου είναι αυτές ΑΠΟ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ; Εεεε;
β. Τα ασφαλισιτκά ταμεία: ΚΛΟΠΗ της περιουσίας τους (δομημένα ομόλογα, PSI).
γ. Τα ασφάλιστρα κινδύνου που είχε το κράτος προ κρίσης και τα πούλησε ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ πριν …δεκαπλασιαστούν.
δ. ΟΛΕΣ οι εταιρείες που έχουν πτωχεύσει σε όλη τη διάρκεια της μεταπολίτευσης, και αντί να περάσουν στον έλεγχο των εργαζομένων σε αυτές (ως αποζημίωση για τους δεκάδες μισθούς που τους έκλεψαν οι εργοδότες), το κράτος τις “ξέπλυνε” με τα χρέη να περνάνε στο λαό και τις ΧΑΡΙΣΕ σε άλλα λαμόγια, ή/και διευκόλυνε τα πρώτα λαμόγια να μην πληρώσουν τα χρωστούμενα, να φύγουν από τη χώρα και να μην πάνε φυλακή.
Αυτές; Τι ποσοστό πλούτου είναι αυτές;
ε. Η αποκομιδή σκουπιδιών και η ανακύκλωση σε εθνικό επίπεδο (δηλαδή τα νοικοκυριά επιδοτούν ιδιωτικές εταιρείες με δωρεάν πανάκριβες πρώτες ύλες, τις οποίες θα ξανα-αγοράσουν!).
Και τόσα άλλα που θα ΞΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ αν τα γράψω όλα.
3. Μου παραθέτεις την κλίμακα φόρου εισοδημάτων για τα φυσικά πρόσωπα. Οι εταιρείες πού είναι; Ειδικά οι off-shore; Οι καταθέσεις στο εξωτερικό πού είναι; Οι επιπλέον φόροι πολυτελούς διαβίωσης που πρέπει να επιβληθούν σε κότερα, πισίνες, βίλες …ελικόπτερα(!!), πού είναι; Οι φόροι χρηματιστηριακών συναλλαγών που ΔΕΝ υπάρχουν (είτε στις μετοχές, είτε στα ρέπος και σε χίλια δυο παράγωγα); Τα ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ από τους φόρους στους τόκους από το χρέος της χώρας (που έμπαιναν άνετα όσο ήμασταν στο ελληνικό δίκαιο αλλά δεν μπήκαν ποτέ;) Οι περιβαλλοντικοί φόροι;
Οι φόροι μη-συμμόρφωσης (πρόστιμα) για τις ΑΠΕΙΡΕΣ παρανομίες (εργατικές, θεσμικές, φορολογικές κλπ κλπ) των μεγαλοκαρχαριών;
Αλλά ακόμα κι έτσι: Θεωρείς, στα φυσικά πρόσωπα, ότι από τις 100.000 ευρώ και επάνω, ο συντελεστής πρέπει να είναι ενιαίος; Πού τα έμαθες αυτά;
Σε κολλέγιο του εξωτερικού σπουδάζοντας μανατζμενομαρκετοσυναλλαγορισόρσις, πίνοντας ντρταμπούι και φορώντας μποστόνιαν;
Jul 30, 2013 @ 19:55:27
Επειδή
1.Στην πολιτική της δημιουργίας ελλειματικών επιχειρήσεων με σκοπό να ξεπουληθούν δωρεάν , δεν συμμαχώ
2.Τα μέσα μαζικής μεταφοράς είναι κοινωνικό αγαθό , πρέπει να προσφέρεται δωρεάν η υπηρεσία τους και δεν τίθεται θέμα εμπορευματοποίησης τους.
3.Ιδιωτικοπιείται κάθε δημόσιο αγαθό (νερό,ενημέρωση,ψυχαγωγία,πολιτισμός,κλπ.)
και
4.Επειδή κουράστηκα να ακούω μαλακίες
αν θα έβγαζα ποτέ εισιτήριο , θα το έκανα ότι ήθελα..είναι περιουσία μου και την διαχειρίζομαι όπως εγώ εκτιμώ καλύτερα…
Jul 30, 2013 @ 19:59:32
…κάποια πράγματα, όταν έχουν δημόσιο χαρακτήρα, δεν μπορεί και δεν πρέπει να είναι κερδοφόρα (βλέπε ΕΡΤ, ΗΣΑΠ κτλ.)… Διαφορετικά, γιατί πληρώνουμε φόρους;… να πάνε, κατ’ αρχήν, σπίτι τους οι 27 “ειδικοί σύμβουλοι” της ΕΡΤ και καθε ΕΡΤ…
Jul 30, 2013 @ 20:07:14
1. ποιος πιστευετε οτι πρεπει να πληρωσει το ελλειμα του μετρο?
2. ποιος πιστευετε οτι θα το πληρώσει?
3. δεν σας νοιαζει ποιος το πληρώνει?
4. μοιραζομενοι εισητηρια δημιουργείτε ελλειμα στο μετρο?
5. δεν σας νοιαζει αν δημιουργειται ελλειμα?
Jul 30, 2013 @ 20:18:58
Καλα, αυτά που γράφετε είναι άκυρα τελείως! Εγώ όταν ήμουν μαθητής και δεν είχα σάλιο για εισιτήριο πήγαινα με τα πόδια μου! Μόνο μία φορά στους black sabbath μπήκαμε 10 άτομα με ένα εισιτήριο αλλά σύμφωνα με όσα λέτε δεν υπάρχει πρόβλημα γιατί ο καθένας το χρησιμοποιούσε όσο το χρειαζόταν οπότε το υπόλοιπο διάστημα το έκανε ό,τι γούσταρε (το πέταγε από τα σύρματα στον επόμενο). Ορισμένοι αρέσκεστε να αναγνωρίζετε εαυτούς ως ελίτ της διανόησης και όποιον δηλώσει το ορθολογικό τον βαφτίζετε αμέσως νεοφιλελεύθερο! Επανάσταση στο τζάμπα με τα μέσα των άλλων δε γίνεται! Και εξάλλου εφόσον υπάρχουν πολίτες που δουλεύουν και πληρώνουν και έχουν αντίθετη άποψη, ο άνεργος πλην δημοκράτης επαναστάτης οφείλει να το σεβαστεί αυτό και να μάθει να τηλεμεταφέρεται!
Jul 30, 2013 @ 21:06:56
Βασο οταν κανεις επανασταση με τα δικα σου μεσα καλεσε με.Βασο οταν η ορθολογικη σου σκεψη αποτυπωθει με επειχηρηματα σημερινα και οχι οταν ησουν μαθητης και οταν πηγες στα μαυρα σαββατα τοτε και οι απαντησεις ισως σου φανουν εγκυρες.
Βασο οι λεξεις ειναι σαν το εισητηριο….οταν το ακυρωσεις δεν εχει αξια…οπως ακυρωνεις και εσυ.Οπως ακυρωνουν και εσενα..Ακυρε Βασο.
Βαθια μεσα σου ομως ξερεις οτι ολοι οι αγωνες,ακομα και αυτοι που σου φαινονται αστειοι η οτι ζημειωνουν το ξεπουλημενο κρατος στο τελος δινουν μια ελπιδα,Η απαθεια η απραξια και η κριτικη ειναι που πρεπει να εκλειψουν.Γι αυτο φιλε Βασω την επομενη φορα που θα χτυπησεις εισητηριο αστο στο γκισε και ας το παρει ο τελευταιος νεοπλουτος τσιπης λιγδας του κοσμου.Στην χειροτερη η Μετρο αε θα βγαλει 5 δεκαρες λιγοτερες που θα τις κερδισει στον επομενο σταθμο που θα φτιαξει και θα σε χρεωσει τριπλα.
Γιατι βρε Βασο κακα τα ψεμματα δεν εχουμε κλεφτες πολιτες..χαζους κρινοντας απο εμενα λεω πως ναι αλλα κλεφτες οχι.Οι πολιτικοι και τα τσιρακια τους ειναι αυτοι που ζημειωνουν το κρατος που στενοχωριεσαι.
Jul 30, 2013 @ 21:18:53
Νικόλα οι λέξεις έχουν διαδήλωση αγόρι μου γιατί τις σκότωσες! Οταν θα μάθεις ορθογραφία φώναξέ με!
Aug 02, 2013 @ 21:11:19
Φρασο η ορθογραφια μου δεν θα αλλαξει το νοημα των λεξεων…οπως δεν θα αλλαξουν και τα σκατα που εχεις μεσα στο μυαλο σου.Επειδη δεν θα μαθω ποτε ορθογραφια και θα παραμεινω αγραμματος…σου λεω απο τωρα οτι δεν θα σε φωναξω γι αυτο τραβα και μαμησου.
Jul 30, 2013 @ 21:08:33
Ναι, έτσι είναι, ακριβώς όπως τα λες, μια και:
1. Οι Black Sabbath αποτελούν αντικειμενικό κοινωνικό αγαθό απαραίτητο για να ζήσουμε, και όχι υποκειμενικό προϊόν που αν θέλω το αγοράζω και αν θέλω όχι.
2. Ο “δουλεύω και πληρώνω”, και άρα “αποφασίζω και διατάζω”, για να μην πούμε “γ… και δέρνω”, δεν έχει φυσικά καμία σχέση με την ελληναράδικη νοοτροπία την οποία υποτίθεται ότι στηλιτεύεις: Οι άνεργοι (πρέπει να) έχουν λιγότερα δικαιώματα και να κάνουν τουμπεκί όταν μιλάνε οι εργαζόμενοι. Συγχαρητήρια!!
Το “διαίρει και βασίλευε” σε νέες περιπέτειες, σίκουελ των μεγάλων επιτυχιών “η γυνή να φοβήται τον άνδρα”, ο “σκυλάραπας” να υπηρετεί τον άριο λευκό, η “πουστάρα” να είναι και ευχαριστημένη που την κράζουν οι ετεροφυλόφιλοι κλπ κλπ μέσα στους αιώνες.
3. Το ορθολογικό είναι πράγματι ο κάθε άνεργος να μάθει να τηλεμεταφέρεται.
Δεν μπορώ βέβαια να ισχυριστώ ότι απώλεσες κάθε σοβαρότητα. Απλά επειδή δεν ξέρω αν ποτέ την είχες.
Καλόν ύπνο.
Jul 30, 2013 @ 21:25:55
Φώτη δεν έχεις δίκιο γιατί όσα λες απέχουν πολύ από την πραγματικότητα. Τις δωρεάν κρατικές συγκοινωνίες του αύριο αποφάσισες να τις κάνεις εσύ πράξη από σήμερα, αν το κάνουν όμως όλοι αυτό σήμερα, η ιδιωτική εταιρεία που κακώς ανέλαβε να μας μεταφέρει έναντι αντιτίμου δε θα έχει λόγο να λειτουργεί και θα τραβήξει χειρόφρενο. Και μετά θα καθόμαστε όλοι να συζητάμε τι ωραία είναι τώρα που δεν πληρώνουμε τα βρωμοεισιτήρια αλλά από συγκοινωνίες γιοκ.
Jul 30, 2013 @ 23:53:38
Αγαπητέ Φράσο πέφτεις σε αντίφαση: από τη μία λες ότι “όσα” λέω (δηλαδή όλα) απέχουν (και μάλιστα “πολύ”) από την πραγματικότητα, και από την άλλη …συμφωνείς σχεδόν σε όλα μαζί μου, εκτός του τελευταίου επιχειρήματός σου!…
Πάμε να τα δούμε:
1. Μιλάς για τις δωρεάν κρατικές (εγώ θα έλεγα κοινωνικές, αλλά δεν πειράζει) συγκοινωνίες του άυριο. Άρα αποδέχεσαι ότι το μέλλον των συγκοινωνιών (πρέπει να) είναι δημόσιο και δωρεάν.
Δεν διαφωνούμε.
2. Λες ότι οι ιδιωτικές εταιρείες κακώς ανέλαβαν να μας μεταφέρουν έναντι αντιτίμου.
Πάλι δεν διαφωνούμε.
Δεν προχωράς όμως το σκεπτικό σου, πέφτοντας (κατά τη γνώμη μου) στην παγίδα που πέφτουν οι περισσότεροι εργαζόμενοι πολίτες: Στην παγίδα της ηττοπάθειας.
Η προπαγάνδα της δίκην φυσικού φαινομένου αποδοχής της ταξικής διαστρωμάτωσης της κοινωνίας και της ιδιωτικής ιδιοκτησίας στα μέσα παραγωγής μας έχει ποτίσει όλους τόσο πολύ που αδυνατούμε καμιά φορά να δούμε το προφανές!
Με λίγα λόγια: ΣΚΟΤΙΣΤΗΚΑΜΕ αν η εταιρεία “τραβήξει χειρόφρενο”. Οι μόνοι που μπορούν πρακτικά να μας εκβιάζουν με αυτόν τον τρόπο είναι οι εφοπλιστές, γιατί ο πλούτος τους είναι “φορητός”: παίρνουν τα πλοία και φεύγουν. Όλοι οι υπόλοιποι ψευτόμαγκες (τύπου “θα πάω το εργοστάσιο στη Βουλγαρία” κλπ) μπορούν να μας εκβιάζουν μόνο με τις πλάτες των διεφθαρμένων πολιτικών που τους διευκολύνουν.
Αν λοιπόν κάποιος “τραβήξει χειρόφρενο”, με γειά του με χαρά του. Η απάντηση είναι απλή: Δήμευση της εταιρείας και απόδοσή της στους εργαζομένους της. Όχι στο κράτος-διαμεσολαβητή, τύπου ΕΣΣΔ, δεν λέω αυτό: Μιλάω για απευθείας εργατικό έλεγχο, για μετατροπή της εταιρείας σε συνεταιρισμό, όπως θα έπρεπε δηλαδή γενικά να είναι όλες οι εταιρείες.
Η λύση αυτή είναι κοινωνικά δίκαιη και κυρίως ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ. Και έχει αποδειχτεί αυτό ΠΡΑΚΤΙΚΑ, όχι θεωρητικά, εδώ και δεκαετίες, από την Αργεντινή και τη Βενεζουέλα μέχρι την καρδιά του δυτικού κόσμου, τη Γαλλία, όπου π.χ. τη δεκαετία του 70 η απόλυτα επιτυχημένη αυτοδιαχείριση της Lip σταμάτησε μόνο μετά από ωμή παρέμβαση της κυβέρνησης:
http://enthemata.wordpress.com/2013/02/24/halimi-2
Στην Ελλάδα η ΒΙΟΜΕ είναι ήδη φωτεινό παράδειγμα για όλους μας:
http://biom-metal.blogspot.gr
Αλλά βέβαια αυτό δεν θα το δεις στην τηλεόραση…
Jul 30, 2013 @ 20:57:08
ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΦΤΑΣΕ Η ΕΛΛΑΔΑ, ΕΔΩ! ΑΝ ΜΠΕΙΣ ΣΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΊΟ, ΚΑΙ ΠΙΑΣΟΥΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΑ ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ ΜΑΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΧΩΡΙΣ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ, ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΟΙ ΛΕΝΕ…. ΑΣΕ ΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΗΜΕΝΟ!!!!! ΚΑΗΜΕΝΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ, ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ Κ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΥΡΩ ΜΑΣ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΈΠΕΙΑ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ. ΚΛΕΦΤΕΣ ΩΡΑΙΟΤΑΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ ΜΑΣ, ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ … ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ!!!!!
ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ???? ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΤΟ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΛΕΟΦΩΡΙΟΥ … ΠΩΣ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΤΣΑΜΠΑ????
Jul 30, 2013 @ 22:53:16
οπουνανε δεν θα ειναι για 1.30 ωρεs ,αλλα μονο για μια διαδρομη…….φυσικα στην ιδια τιμη….και τοτε να δω τη θα λεμε.
Jul 30, 2013 @ 23:00:32
Ας το δούμε το θέμα και από μια άλλη άποψη. Ας το δούμε λίγο το θέμα οικονομοτεχνικά. Ας το δούμε δηλαδή σαν μια δημόσια επένδυση, που διευκολύνει τις οικονομικές συναλλαγές της χώρας και αυξάνει κατ’ επέκταση το ΑΕΠ της. Το σκεπτικό είναι απλό: Δωρεάν οι συγκοινωνωνίες, απολύτως δωρεάν. Ο κόσμος ταξιδεύει δίχως αντίτιμο, για να πάει στην εργασία του, στα ψώνια του, γενικά διευκολύνεται να παράγει, να καταναλώσει. Είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα με την κατασκευή μιας γέφυρας, μιας σιδηροδρομικής γραμμής, γενικά μιας υποδομής. Αφήστε που που έρχεται και πιο οικονομικά, διότι δεν πέφτουνε και μίζες. Το αποτέλεσμα αυτής της αύξησης των συναλλαγών είναι και η αύξηση των δημοσίων εσόδων μέσω της φορολογίας, συνεπώς το κράτος βγαίνει κερδισμένο από αυτή την διαδικασία. Αφήστε που δεν θα κόψει και τις φοροαπαλλαγές του κατοίκου της Καρπάθου, ή τις επιδοτήσεις προς τις ευπαθείς ομάδες ή τέλος τις συντάξεις. Αφήστε που διευκολύνοντα;ς τις ιδιωτικές συναλλαγές βοηθάει και την επέκταση του ιδιωτικού τομέα στην οικονομία έναντι του δημοσίου. Δηλαδή θα έχουμε και απορρύθμιση αγορών. Ορίστε να μια απόλυτα νεοφιλελεύθερη άποψη.
Jul 30, 2013 @ 23:27:38
Εγω προσπαθω να καταλαβω κατι πολυ απλο, ο στολος εχει ανανεωθει απο το 2003; οχι! καθαριοτητα στα μεσα υπαρχει; οχι! το οτι τα εισιτηρια χρεωνονται με 1,4 ειναι γιατι ο Παπαδακης (νεοπλαν) ο Σφακιανακης και Πετροπουλος που πουλησαν τα λεωφορεια στο κρατος τα χρεωσανε 5 φορες επανω την κανονικη τιμη του; ΝΑΙ! και στην περιπτωση του Παπαδακη τα λεωφορεια εχουν υποστει μετατροπη απο τα cityline που πουλαγε ο ιδιος σε αυτα που περνετε εσεις σημερα! τωρα, καποιος ανεφερε οτι ο ανεργος απο την Καρπαθο πληρωνει για τον ανεργο στην Αθηνα! κακως φιλε μου κολλημενε, ο ανεργος απο την Καρπαθο δεν θα επρεπε να πληρωνει καθως ουτε και ο ανεργος απο την Αθηνα, μου φανταζει καλυτερο ο κατοικος της Καρπαθου να πληρωνει φορους για την Καρπαθο και οχι για την υπολοιπη Ελλαδα! Ας γυρισουμε ομως στο θεμα μας, εγω γιατι να πληρωσω το ελλειμα καποιου απατεωνα; εγω γιατι να πληρωσω την λαθος γραμμη του διευθυνοντα συμβουλου (ακυρου και χωμενου απο το κρατος) που λεει οτι τα ΜΜΜ εχουν ελλειμα! εσυ νομιζεις οτι μια ιδωτικη εταιρεια εχει ελλειμα αυξανει τις τιμες των προιοντων της; αν ναι εισαι λαθος… εγω γιατι πρεπει να πληρωνω τους 600 υπαλληλους γραφειου; εγω γιατι πρεπει να πληρωσω για την βλακεια σου που υποστιριζεις οτι η λεθρεπιβιβαση ειναι λαθος την στιγμη που εαν παρω εναν μικροβιολογο θα βρει 800 ειδη βακτηριων που υπαρχουν απο το ’03!!!!
Jul 31, 2013 @ 00:57:17
Εφόσον πληρώνω το εισητήριο ,μου ανήκει και εφόσον εγώ εχω πληρώσει μέσω όλων αυτών των φόρων που οι κυβερνήσεις σας μου βάζουν ,το τρένο, μετρό κ.α μπορώ να δώσω το εισητήριο μου όπου γουστάρω…. ανθρωπία και αλληλεγγύη ρε απολίτιστοι… Στις άλλες χώρες όλα λειτουργούν ρολόι το Μ.Μ.Μ έρχονται στην ώρα τους, είναι πάντα καθαρά και άδεια… και εννοείτε ότι οι πολίτες θα πληρώσουν το εισητήριό τους(που η τιμή του είναι ανάλογη με το μισθό τους)… στις άλλες χώρες το εισητήριο δεν έχει την ίδια τιμή για όπου και αν πας, αλλάζει ανάλογα με την απόσταση… και ΌΧΙ δεν θα πληρώσω 2.80 την ημέρα για να πάω στην δουλειά μου (7 στάσεις), ενώ παίρνω 300 ευρώ το 5ωρο και δεν θα αφήσω το εισητήριό μου σε κάποιον συμπολίτη μου που το έχει ανάγκη και όποιος ηλίθιος μιλάει για λαθρεπιβίβαση και άλλα να εποικινωνήσει μαζί μου, να μου δίνει 84 ευρώ το μήνα (τόσο κοστίζουν τα εισητήρια)…
Jul 31, 2013 @ 01:28:58
ΟΤΑΝ ΟΙ ΕΡΓΑΤΕΣ ΤΩΝ ΜΜΜ ΣΕΒΑΣΤΟΥΝ ΤΟ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ Κ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΤΟΥΣ ΤΟΤΕ Κ ΕΚΕΙΝΟΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ. ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΩ ΜΟΥ ΑΝΗΚΕΙ Κ ΤΟ ΠΡΟΣΦΕΡΩ-ΧΑΡΙΖΩ ΟΠΟΥ ΘΕΛΩ.
ΑΝΤΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΑΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝ ΕΙΣHΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΜΑΝΤΕΨΕ…ΔΕΝ ΚΟΒΟΥΝ ΚΑΝ ΠΡΟΣΤΗΜΟ
Jul 31, 2013 @ 05:32:03
Αν ασχολούσασταν τόσο με αυτούς που μας διαλύουν βιοποριστικά και πνευματικά δεκαετίες τώρα, όσο για να υπερασπιστείτε το αντιδημοκρατικό χαρακτήρα των θεσμών μας και του αντισυνταγματικού νομικού μας πλαισίου, δε θα είχαμε φτάσει… σε μια μεσαιωνική γεμάτη σαθρές (αντι)προόδους κοινωνία, όπου το δέντρο πάντα μονοπωλεί την αξία έναντι του δάσους!
Εσείς που δεν “τολμάτε” να πάρετε την παραμικρή πρωτοβουλία και να σταθείτε ως αυτόφωτες και ανεξάρτητες προσωπικότητες και κρύβεστε πίσω από τον πιο αναξιοπρεπή και προδοτικό καθωσπρεπισμό, ευθύνεστε για την σιωπηρή αποδοχή της καταστροφής μας… με την απάθεια σας, τη μισαλλοδοξία και την ξενοφοβία σας, αλλά πολύ περισσότερο με τη σταύρωση όσων προσπαθούν να σκεφτούν το κάτι παραπάνω από εσας κι ας μην είναι ΤΟ τέλειο… δεν προσπαθείτε παρά να βρείτε μόνο προβλήματα στις λύσεις… που δε θα είναι τέλειες για σας και για κανέναν, αλλά θα δώσουν εφαλτήριο νέας ρότας στην (δεν πάει άλλο!) χειρότερη μας πλεύση.
Εσείς τα κακοκουρδισμένα φερέφωνα ενός μαριονοπαιχτικού συστήματος που σταυρώνουν το Χριστό ζωντανό και τον αναζητούν για να τον πιστέψουν νεκρό (παραβολικά και όχι θρησκευτικά)… απλά επειδή σκέφτηκε “αφελής?(.ΟΧΙ..αυτόφωτος ΝΑΙ)” ότι το εισητήριο του όπως και να χει δε θα καταστρέψει την οργανωμένη πολιτεία, η οποία οφείλει να οργανώνεται σύμφωνα με τις ανάγκες των πολιτών και όχι αρριβιστικά να προσαρμόζει τους πολίτες στις δικές της ανάγκες, αφού υποτίθεται ότι είναι θεσμός που εξυπηρετει τον άνθρωπο από τον οποίο δημιουργήθηκε!
Πόσο ακόμα θα χρειαστεί να καλλιεργηθούμε ανθρώπινα και όχι χειραγωγικά ή μήπως δεν έχουμε καν ξεκινήσει… και αυτό γιατί… “ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ… ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΕΧΘΡΟΥ ΣΑΣ”…!
Υ.Γ. -Δεν υπάρχει φασισμός των κομμουνισμών, είναι σαν να λες ο σατανισμός των χριστιανών, και μην το πας στα επιχειρήματα που βασίζονται στα κανάλια της διαφθοράς και της προπαγάνδας που σε κατακερματίζουν σε κάθε σου ανάσα από τότε που γεννήθηκες (ε… να αυτό μπορεί να είναι η δικαιολογία σου…πονηρούλη φιλελεύθερε)… γιατί ο έξυπνος παραδέχεται, ο πονηρός δικαιολογείται και ο ηλ…. επιμένει!!!
-Βασο…ω! ωχ! Ντροπή σου να πηγαίνεις στους Black Sabbath και να μην υποστηρίζεις την (και καλά) λαθρεπιβίβαση… ξέρεις πόσα εισητήρια δεν είχε χτυπήσει ο Όζζυ πριν τα κονομήσει!!! Παραδέξου ότι τότε που καβατζωθήκατε με το ίδιο εισητήριο, ένιωσες για μια στιγμή ότι κι εσύ έχεις δύναμη στα χέρια σου, ότι δεν είσαι μαριονέτα, ο κόσμος σου ανήκει όσο και στους άλλους που ειχαν να πληρώσουν το εισητήριο!.. γιατί να είναι πολυτέλεια μια συναυλία?!!
-Μη φοβάστε τις ιδιωτικές εταιρείες καθώς όπως προειπώθηκε, χωρίς την υποστήριξη των δοσίλογων (φιλελεύθερων) κυβερνητών-συνεργατών τους, δεν αγοράζουν ούτε στυλό, όχι να τραβήξουν χειρόφρενο, ή να μετακομήσουν (και οι εφοπλιστές στον ίδιο κουβά μπαίνουν, αλλά είπαμε υπάρχουν πλάτες)… Άλλωστε πάρτε το χαμπάρι όπως και οι άλλοι θεσμοί έτσι και η εταιρεία, είναι άυλα, άψυχα σύμβολα, που “εξυπηρετούν” στην οργάνωση της οικονομίας και της κοινωνίας, ας πάρει τη φίρμα του και ας πάει στη σελήνη, να ησυχάσουμε… τα κεφάλαια, οι πόροι, και οι εργαζόμενοι δεν του ανήκουν, και αυτό δεν το λέω ποιητικά.. αλλά σε κάθε ΑΕ, υπάρχουν τα λογιστικά βιβλιά, που αποδεικνύουν, ότι τα κεφάλαια, στηρίχτηκαν σε επιδοτήσεις και δάνεια, και πουθενα στα χρονικά δεν έχει καταγραφει, άυξηση κεφαλαίου από το ταμείο της εταιρείας…
-ΜΗ ΦΟΒΑΣΤΕ… αφήστε τις παρωπίδες ευκολίας… ΑΠΟΚΤΕΙΣΤΕ ΑΥΤΟΦΩΤΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ… ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΘΕΙΤΕ… (τελικά μπορεί οι σύμμαχοί σας να βρίσκονται πιο μακριά και γύρω σας να πλασιώνεστε εχθρούς, που σας είναι οικείοι, επειδή αυτοί ήταν πάντα γύρω σας,.. σας χειραγώγησαν ετσι? Αρα???)
Jul 31, 2013 @ 12:11:42
Νομίζω πως έχω μια καλή ιδέα για να λύσουμε την αντιπαράθεση. Θέλω να βοηθήσω και το φτωχό συμπολίτη μου να πάρει το ΜΜΜ, και τους εργαζόμενους στα ΜΜΜ να μην χάνουν χρήματα από τα επαναχρησιμοποιημένα εισιτήρια. Μπορώ λοιπόν, αντί να αφήσω το δικό μου χρησιμοποιημένο εισιτήριο στο μηχάνημα να το πάρει κάποιος φτωχός, να αγοράσω ένα καινούριο, και να το αφήσω πάνω στο μηχάνημα. Έτσι κερδίζει και ο φτωχός δωρεάν μεταφορά, και οι εργαζόμενοι άνοδο της κίνησης των εισιτηρίων, και εγώ, που με την πράξη μου συμβολίζω το ότι βοήθεια πραγματική είναι να χάσω εγώ, για να κερδίσει ο φίλος μου και συμπολίτης μου. Να μια όμορφη κοινωνία, άξια να ζει κανείς. Πάρτε ένα καινούριο λοιπόν, και δώστε το. Μαγκιά. Τι λέτε?
Jul 31, 2013 @ 14:52:08
Δεν υπάρχει αντιπαράθεση ουσιαστική… τα αντεπιχειρήματα (παιδικά… το λιγότερο πας για Σεπτέμβρη μετεξεταστέος) στην αποσάρθρωση του συστήματος που μας κρατάει δεμένους στο βυθό του βούρκου, σαν αυτοσχεδια θηλειά, είναι προίόντα ημιμάθειας, μισαλλοδοξίας, ατομικισμού, που δεν απαγορεύονται λόγω δημοκρατίας και μεσουρανούν λόγω πλουτοκρατίας και προπαγάνδας ελέγχου των μαζών!!!
Jul 31, 2013 @ 16:19:30
Τάσο δεν φταις εσύ. Στην χώρα έτσι όπως έχει καταντήσει δεν είναι δα και δράμα αυτό που έκανες. Επίσης πάω στοίχημα ότι δεν αντιλαμβάνεσαι την λούμπα. Δεν είναι ότι είσαι αφελής, είναι που δεν μπορείς να καταλάβεις ότι αποτελείς και εσύ, μαζί με τα λαμόγια που διορίζουν νυχούδες για οδηγούς ότι τα τραίνα όταν έχουν έλλειμμα πάλι κάποιοι άνθρωποι το πληρώνουν μαζί με αυτούς και εσύ αν εργάζεσαι ή αν έχεις αυτοκίνητο, μηχανάκι, σπίτι ή οικόπεδο. Επίσης δεν γνωρίζεις ότι η διάρκεια ισχύος ενός εισιτηρίου είναι εκεί για να διευκολύνει εσένα και μόνο. Οι ενέργειές σου αν αναπαραχθούν από ικανό αριθμό επιβατών θα οδηγήσουν σε αύξηση της τιμής του εισιτηρίου ή αλλαγή στον τρόπο ή στην διάρκεια ισχύος ενός εισιτηρίου. Γιαυτό άσε τις φιλανθρωπίες της πλάκας και κοίτα να συμμορφωθείς μπας και δούμε όλοι άσπρη μέρα. Και επειδή ακούω μπούρδες περί κοινωνικού αγαθού το μετρό που έχει κατασκευαστεί από Γερμανούς που κλιματίζεται από Γιαπωνέζους και έχει βαγονάκια από την Τσεχία ή την Γερμανία και μας έχει στοιχίσει ο κούκος αηδόνι ΔΕΝ είναι κοινωνικό αγαθό.Σε λίγο θα μας πείτε ότι και τα κομμωτήρια προσφέρουν κοινωνικό αγαθό.
Aug 01, 2013 @ 15:33:49
Ό,τι φανεί του λωλοστεφανή… Πάμε πάλι, να ξαναλέμε τα ίδια: Λόλα να ένα μήλο…
Μάλλον Παύλο εσύ είσαι αφελής: Το να βάζεις στο ίδιο καζάνι τα λαμόγια που κλέβουν και διορίζουν, με τον απλό πολίτη που εξασκεί το ΔΙΚΑΙΩΜΑ που έχει στη δωρεάν συγκοινωνία, είναι στο ΚΑΛΥΤΕΡΟ σενάριο αφέλεια. Γιατί στο χειρότερο είναι εκ του πονηρού…
Άλλο να κλέβω, άλλο να μην αφήνω να με κλέβουνε. Πόσο δύσκολο είναι πια να το καταλάβουμε; Άντε, θα στο δώσω με επιχειρηματολογία δημοτικού μπας και γίνει κατανοητό: Αν έρθει κάποιος να σε κλέψει και του χώσεις μπουνιά, ΔΕΝ είσαι βίαιος άνθρωπος. Η μπουνιά ήταν αμυντική. Εντάξει τώρα;
Τα τρένα ΔΕΝ έχουν έλλειμμα, παρά μόνο τεχνητό, αν δηλαδή αντιμετωπιστούν ως εταιρείες. Τότε και μόνο τότε ισχύει το ότι “θα πληρώσουν όλοι οι ΠΕΛΑΤΕΣ το έλλειμμα γιατί αυτό θα ενσωματωθεί στο κόστος κλπ κλπ”. Έλα όμως που τα τρένα δεν είναι εταιρείες! Είναι (ή επιβάλλεται να είναι) ΔΕΚΟ. Δημόσιες Επιχειρήσεις Κοινής Ωφέλειας. ΔΕΝ έχουν ΠΕΛΑΤΕΣ, έχουν ΠΟΛΙΤΕΣ!! Τι δεν καταλαβαίνεις;
ΔΕΝ υπάρχουν για να βγάζουν κέρδος, αλλά (πρέπει να) χρηματοδοτούνται από τον προϋπολογισμό ο οποίος έχει έσοδα από τη φορολογία. Αν αυτή είναι δίκαιη και κλιμακωτή, τα χρήματα φτάνουν και περισσεύουν (και είμαι σίγουρος ότι το ξέρεις, αλλά κάνεις ότι δεν το καταλαβαίνεις) για να είναι δωρεάν οι συγκοινωνίες ΟΠΩΣ ΟΦΕΙΛΟΥΝ (γιατί και αυτό το τελευταίο επίσης πολύ βολικά το ξεχνάς, ενώ είναι η ουσία του ζητήματος).
Επίσης λες ότι η διάρκεια του εισιτηρίου υπάρχει για να μας εξυπηρετεί. Εδώ ισχύει το ότι “ένα ψέμα κρύβεται καλύτερα πίσω από μια αλήθεια”. Και εξηγούμαι:
Ας πούμε (πάλι, τι να κάνουμε…) ότι κάποιος έρχεται και σε χτυπάει χωρίς λόγο. Και μετά σου λέει “θες να σε χτυπάω κάθε πέντε λεπτά ή κάθε δέκα;” Θα διαλέξεις φυσικά κάθε δέκα. Ε, και τι σημαίνει αυτό; Ότι η συγκεκριμένη επιλογή έγινε για την …εξυπηρέτησή σου; Το να μην τρως άδικα ξύλο εξ αρχής, σου έχει περάσει από το μυαλό ή δεν φτάνουν μέχρι εκεί οι συνειρμοί σου;
Και μετά συνεχίζεις με κλασική αντιστροφή της πραγματικότητας. Συγκεκριμένα, γράφεις:
“Οι ενέργειές σου αν αναπαραχθούν από ικανό αριθμό επιβατών θα οδηγήσουν σε αύξηση της τιμής του εισιτηρίου ή αλλαγή στον τρόπο ή στην διάρκεια ισχύος ενός εισιτηρίου. Γιαυτό άσε τις φιλανθρωπίες της πλάκας και κοίτα να συμμορφωθείς” (!!!)
Καταπληκτικά. Σαν να λέει λοιπόν αυτός που σε χτυπάει “μην αντιστέκεσαι, γιατί όσο το κάνεις τα αντίποινα θα είναι χειρότερα!!”
Τι να σου πω άνθρωπέ μου… Λυπάμαι, αλλά εδώ ξεπερνάς τα όρια, αναπαράγοντας τα πιο χυδαία επιχειρήματα που έχουν π.χ. οι βιαστές που ζητούν από το θύμα να …συνεναίσει στον βιασμό του για να μη “φάει και ξύλο από πάνω”. Ή έστω, τις γελοιοδέστατες ανακοινώσεις της αστυνομίας, ότι “ας μην πήγαιναν οι πολίτες στη διαδήλωση να διαμαρτυρηθούν, να μην έτρωγαν δακρυγόνα!”
Όσο για τις “μπούρδες περί κοινωνικού αγαθού”, πάλι αντιστρέφεις την πραγματικότητα χωρίς να το καταλαβαίνεις: Αν ένα κοινωνικό αγαθό μας έχει στοιχίσει “ο κούκος αηδόνι”, αυτό ΔΕΝ το αποχαρακτηρίζει από κοινωνικό αγαθό, αλλά χαρακτηρίζει ως λαμόγια (προφανώς!) αυτούς που το διαχειρίζονται. Είναι σαν να λες: “Η παιδεία κανονικά είναι ένα δωρεάν κοινωνικό αγαθό, αλλά επειδή ο πρόεδρος του οργανισμού σχολικών κτιρίων κατάκλεψε τον προϋπολογισμό, το κόστος για τα κτίρια θα το πληρώσουν οι γονείς των μαθητών, τι να κάνουμε…”
Τι να κάνουμε; Σοβαρά;;; Να φυλακίσουμε το λαμόγιο και να διατηρήσουμε τον κοινωνικό χαρακτήρα της παιδείας βέβαια!
Αλλά εσύ φυσικά επιλέγεις την εύκολη λύση, δηλαδή το νεοελληνικό ωχαδερφίστικο ευθυνόφοβο τεμπέλικο κουκούλωμα: Εθελοτυφλία για τα αίτια της κατάντιας, χάιδεμα των υπευθύνων και μετακύλιση του κόστους στα αιώνια κορόιδα, τους ασθενέστερους…
Μπράβο σου. Κάτι σαν εσένα μας έφτασαν εδώ που μας έφτασαν.
Aug 01, 2013 @ 22:03:58
Παραβλέπω το γεγονός ότι δεν μπήκες στον κόπο να απαντήσεις αν και θα διευκόλυνε έναν κάποιο διάλογο. Ξεκινάμε από διαφορετικές αφετηρίες. Από την στιγμή που πιστεύεις ότι οι υπηρεσίες μετακίνησης οφείλουν να παρέχονται δωρεάν ως κοινωνικό αγαθό τι μπορώ να αντιπαραθέσω?. Με την δική σου παραδοχή, αυτά που λες είναι σε γενικές γραμμές λογικά. Σε μια διαφορετική κοινωνία από αυτή που ζούμε τώρα. Μόνο που δεν υπάρχουν πλέον αυτές οι κοινωνίες παρά σε μια μικρή γωνιά του πλανήτη. Που δεν έχει ίντερνετ και μπλόγκς όπως αυτό που γράφουμε τώρα.
Jul 31, 2013 @ 16:47:39
δηλαδη να το πεταξεις στα σκουπιδια ειναι καλυτερο? Για να καταλαβω
Jul 31, 2013 @ 17:11:53
Τι άζωοι και ασπόνδυλα είστε σεις ρε . Κάθεται η άλλη η φλώρα και λέει στο εξωτερικό πληρώνουν όλοι εισητήριο. Ρε ζζζζώον , στο μεξικό στα καρτέλ σκοτώνουν ομάδες ατόμων ως αντοίπινα επείδη κάπιος πάτησε στην περιοχή τους. Σαν τις γιαγιάδες στα χωριά κάνεις που συγκρίνουν τα άτακτα εγγόνια τους με το βόδι που έφαγε λιγότερο σανό αυτή την εβδομάδα. Καλά κάνουμε ρε πρωτόζωο και αφήνουμε το εισητήριο . Ας μειώσουν τις τιμές να αγοράζει ο καθένας το δικό του. Εσύ Βάσο , πιο αναπτυξιακό λίγδα από σένα δεν έχω ξαναδεί σε άλλο blog. Παίζει να είσαι και κωλοδαπίτης του κερατά.
Aug 01, 2013 @ 02:04:08
Αναρωτιέμαι σχολείο δεν έχετε πάει;
Jul 31, 2013 @ 17:39:49
to eishthrio exei plhrw8ei hli8ie proistamene to an 8a to xrhsimopoihsei enas h ama to xrhsimopoisoun dyo mesa se afthn thn miamish wra einai to idio kai to afto! sto diaolo pia oti skeftei o ka8enas to kanei nomo
Jul 31, 2013 @ 18:00:51
ο προισταμενος ειναι μ@@ς διοτι απλα θα μπορουσε να παρει το εισητηριο και να το σκισει, κανοντας τη δουλεια του και χωρις να κανει τιποτα αλλο.
και ο επιβατης ειναι μ@@ς διοτι θα πρεπει να καταλαβει οτι αυτο που κανει δεν επιτρεπεται απο τους κανονες της εταιριας των μμμ. αν δε συμφωνει τοτε να πηγαινει με τα ποδια ή με ταξι οπου θελει να παει. επομενως πρεπει να καταλαβει το δικιο του υπαλληλου που εκανε απλως τη δουλεια του αν και οπως ειπαμε μαλακια του που εκανε τοσο θορυβο απαιτοντας απο τον αλλον να το παρει..
και ημαρτον αυτο με το ποια ειναι τα στοιχεια και ποια τα ειναι τα δικα μου.. το παιζετε μαγκες ετσι? τι θα κανετε μηνυση? ημαρτον πια!!!
εγω δεν κοβω συχνα εισητηριο και με βολευει οταν βρισκω καποιο να το παιρνω (τελευταια παντως δε βρισκω). οταν κοβω εγω παντα το αφηνω μετα.
Jul 31, 2013 @ 19:18:28
Eilikrina einai apisteuto. Enas tupos me 0 oikonomiki antilipsi grafei mia malakia / melo ar8ro me titlo ‘ o malakas ktl ktl ‘ kai anti oloi na simfwnisoun siwphla pws einai allo ena anousio article, mpainoun sto tripaki na grapsoun 10 selides oloi mazi me ifos dick-size-arguments.
– Anarwtiemai tpt allo den exete na kanete?
Jul 31, 2013 @ 19:27:11
Egw de mporw na katalavw giati mpenete sthn diadikasia kai mplekete ta komatika,thn krish me ena aplo ticket pou afise o sinonomatos gia na to oarei kapoios allos!
Eleos!
Koitaxte thn pina kai thn anergia pou epikratei kai afiste tis epitheseis gia vlakwdeis logous!
De tha xathei to kratos me ta tickets!
Antitheta h giagia pou isws to parei tha mporesei na glutwsei ta lefta gia ena komati psomi
Jul 31, 2013 @ 21:58:18
Τι λες ρε φίλε….Εδωσα 1,40 από τα χρήματα που ΔΕΝ έχω για να πάω απο δω ισαμε τρεις στασεις παρα περα επειδη ειχε καυσωνα και κρατουσα βαρος…και θα χαρισω την υπολοιπη ωρα μου στους απατεωνες και οχι σε καποιον που εχει αναγκη τη μετακινηση;Και στην τελικη,αν θες να εισαι δικαιος,βαλε αντιτιμο αναλογο της διαδρομης…Ειναι δικαιο να πληρωσεις το ιδιο για να πας Αττικη-Κατω Πατησια με το να πας Κηφισια-Πειραια;Γιατι;;
Aug 01, 2013 @ 00:33:56
ti lete re paidia? pou zeite? poios ftoxos k plousios? apo olous mas leipei esto k auto to mikro kostos tou eisitiriou! 1,40? me ti pao kathe mera stin douleia me aeroplano se lux thesi? gia sovareuteite! otan oloi dld mas ta etroge to kratos? k tzampa tha eprepe na pigainoume! na yparxoun logikes times se ola den einai dynaton na xreiazesai peripou 3 euro kathe mera apla gia na pas stin douleia sou gia na doulepseis k ekei san sklavos, more apo pantou ????? eleos? k to yfaki tou “kyriou” tou thiseiou pragmatika den to katalavaino, k pali to kefalaio tha ypsosei foni? sopate! gia na xalaronei ligo o kosmakis!
Aug 01, 2013 @ 01:25:37
Τι θλίψη είναι αυτή για το Νεοέλληνα της αρπαχτής και της ρεμούλας που το μόνο που θα ήθελε είναι να είναι χαλίφης στη θέση των χαλίφηδων; Και τι δε θα έδιναν όλοι οι επαναστάτες-λαθρεπιβάτες-παρανομούντες για να είναι υπουργοί στη θέση του Άκη, δημόσιοι υπάλληλοι στη θέση αργόσχολων ή τραπεζίτες στη θέση του Ρέστη.
Δεν ξέρει κανείς από αυτούς ότι ακόμα και το εισιτήριο του 1,40 είναι επιδοτούμενο από το κράτος; Δεν ξέρουν ότι τα ελλείμματα των Δημόσιων Συγκοινωνιών καλύπτονται από κρατικές επιδοτήσεις;
Και τι σημαίνει αυτό; Ότι για κάθε εισιτήριο που δεν κόβεις εσύ επαναστάτη-λαθρεπιβάτη-παράνομε πληρώνω ΕΓΩ, μέσω της φορολογίας του εισοδήματος μου, για να λειτουργεί το μέσο που χρησιμοποιείς εσύ!!! Πολύ δίκαιος τρόπος αναδιανομής του πλούτου όπως τον αποφάσισες ε; Ποιος σου είπε ότι μπορείς να αποφασίζεις εσύ ποιος νόμος είναι δίκαιος και ποιος άδικος; Μου αναγνωρίζεις και εμένα το ίδιο δικαίωμα; Να παρανομώ ανάλογα με τα πιστεύω μου ή τις ανάγκες μου;
Το ξέρω ότι δεν υπάρχουν απαντήσεις γιατί τη λογική τη σταματάει το θυμικό.
Το να μπει κανείς σε παραδείγματα για να αποδείξει πόσα πράγματα στη ζωή μας τα πληρώνουμε με την ώρα και δεν μεταβιβάζονται σε τρίτο αν δεν ολοκληρωθεί η διάρκεια τους είναι ανούσιο. Όπως είναι ανούσιο να επιχειρηματολογήσει κανείς για το ότι τα κοινωνικά αγαθά ή τα είδη πρώτης ανάγκης ΔΕΝ είναι δωρεάν (και ευτυχώς γιατί δεν τα χρησιμοποιούν όλοι με τον ίδιο τρόπο και το ίδιο συχνά), οπότε καθήστε και φαγωθείτε με την ησυχία σας επειδή ένας σταθμάρχης, έστω και άκομψα, έκανε αυτό που αν το έκαναν όλοι μας θα ζούσαμε σε έναν καλύτερο τόπο.
Aug 02, 2013 @ 21:16:47
http://www.zougla.gr/greece/article/pareti8ike-stelexos-tou-pasok-gia-to-skandalo-sto-ipourgio-tourismou
Φιλε george νομιζω οτι τα κρατικα ελλειματα οφειλονται σε πρακτικες οπως οι παραπανω.Αρα οχι στην μηδαμινη ως προς την μετρηση λαθρεπιβιβαση.Βρες πολιτικους σαν αυτον και πες του να πραξει τα δεοντα ωστε να επιστρεψουν τυχον χρηματα απο λαθος διαχειρηση.Εκτος και α συμφωνεις με τις πρακτικες.
Aug 01, 2013 @ 12:19:06
εσεις που ειστε υπερ του να μην κανει καποιος το εισιτηριο του ο,τι θελει, ΜΗΝ το δινετε. Αλλα μη μας τα ζαλιζετε και πολυ. Δεν κανει κανεις κακο στο κρατος ουτε σε κανεναν αλλον. Το κρατος σε κλεβει, οχι αυτος που δινει το εισιτηριο που του περρισεψε. Επρεπε να ερθει σε μενα ο βλαχος στον σταθμο στο Θησειο να μου βαλει τις φωνες και να αρχισει να με διαταζει. θα το βολευα μια χαρα το εισιτηριο. Αν και δε φταιει σε τιποτα η μανα του
Aug 01, 2013 @ 12:54:36
φταίει, γιατί τον μεγάλωσε σαν ιδιώτη*.
* Το “idiot” έχει την ίδια ρίζα με το “ιδιώτης”.
Ιδιώτη στην αρχαία Ελλάδα αποκαλούσαν αυτόν τον οποίο δεν συμμετείχε στα κοινά της πόλης, δεν έπαιρνε μέρος στις Συνελεύσεις ούτε αναλάμβανε αξιώματα όπως όφειλε κάθε Έλληνας πολίτης. Για τον Αρχαίο Έλληνα το να μην παρεβρεθείς ήταν οκνηρία. Πρώτα ήσουν μελος του κοινωνικού συνόλου και μετά άτομο. Κύριο μέλημά σου ήταν να ενδιαφέρεσαι για την κοινωνία. Μάλιστα όποιον δεν συμμετείχε του αφαιρούσαν τα πολιτικά δικαιώματα [κοινωνικός θάνατος δηλαδή],ακολουθούσε κατάσχεση της περιουσίας και τέλος εξορία ή θάνατος [!].
Έτσι και η λέξη “ιδιώτης” απέκτησε την έννοια του ηλιθίου [idiot], γιατί φανέρωνε απαξίωση και ανευθυνότητα με ρίζα την τεμπελιά.
Aug 01, 2013 @ 18:06:16
συγνωμη που θα πω την γνωμη μου αλλα για διαφορετικους λογους ολοι εχετε δικιο. σιγουρα απο την μια πλευρα ειναι θεμιτο να βοηθας οποιον εχει αναγκη ακομα και αν το κανεις με το να του προσφερεις τον υπολοιπο χρονο απο το εισητηριο σου, αλλα και απο την αλλη πλευρα ετσι στηριζεις και καποιους που εκμεταλευονται την διαθεση σου για βοηθεια και ετσι ζημιονονται οι αστικες συγκοινωνιες. το προβλημα ειναι οτι τα εκαναν καποιοι ετσι τα πραγματα ωστε ακομα και η διαθεση βοηθειας προς τον συνανθρωπο, στο τελος να ζημιωνει το συνολο, με αποτελεσμα να τσακωνομαστε μεταξυ μας για καθε μικρο η μεγαλο θεμα χωρις στο τελος να μπορουμε να ξεχωρισουμε ποιο ειναι το σωστο και ποιο το λαθος. στο τελος αυτος που νοιωθει οτι ετσι βοηθαει θα κανει αυτο που πιστευει και ολοι οι αλλοι θα κανουν το αντιθετο. σωστο η λαθος καντε αυτο που πιστευετε και πολεμιστε με καθε τροπο για να αλλαξετε αυτο που πιστευετε οτι ειναι λαθος, αλλα να ξερετε οτι και οι σωστοι και οι λαθος αυτης της χωρας ειναι ο ιδιος λαος, οι φιλοι μας, οι συγγενεις μας, ο εαυτος μας, και οτι και αν κανετε τελικα , καντε το με σεβασμο και αγαπη…..
Aug 01, 2013 @ 18:26:05
απορω βρε Τασο γιατι δε περασες απο το γκισε να του βαλεις το εισιτηριο στο στομα μπας και το βουλωνε ο μπαστουνοβλαχος. Το υφακι “μου ανηκει ο ηλεκτρικος και το συμπαν ολο” ειναι ο φερετζες του καθε αχρηστου-ασχετου-τεμπελοσκυλου που εχει μπει με μεσον εκει μεσα και δε τον κουναει κανεις. Αν ηταν κυριος και μορφωμενος θα μπορουσε να μιλησει πολυ καλυτερα και με ωραιο τροπο να σου εξηγησει οτι δεν ειναι σωστο για οποιονδηποτε λογο. Καλα εκανες και αφησες το εισιτηριο γιατι δικο σου ηταν, εσυ το πληρωσες και το εκανες οτι γουσταρες. Απο τη στιγμη που το πληρωνεις ειναι δικο σου ΤΕΛΟΣ! Οσο για τις αλλες αποψεις, τις δεχομαι και τις ασπαζομαι. Αλλα το πως θα πραξει ο καθενας ειναι δικο του ζορι και κανενος αλλου. Καλη η επανασταση αλλα αν εχετε καταλαβει το να καθεσαι εξω απο τη Βουλη και να μουτζωνεις δεν εφερε και καμια αλλαγη…
Aug 02, 2013 @ 11:28:46
Ο ηλεκτρικός δεν ανήκει στον συγκεκριμένο κύριο. Ανήκει όμως σε μένα όπως και σε εσένα. Εμείς όλοι είμαστε το κράτος. Δεν ανέχομαι λοιπόν να μας κλέβει κανείς γύφτος τζαμπατζής. Ο προϊστάμενος προφανώς δεν το χειρίστηκε σωστά. Δεν έπρεπε ούτε να του μιλήσει αγενώς ούτε καν να ασχοληθεί. Έπρεπε απλά να καλέσει την αστυνομία και να συλλάβουν αυτόν τον τζαμπατζή που θέλει να έχει παιδεία, υγεία, μετρό τσάμπα και να τα πληρώνω εγώ, για να φύγει από τη μέση για κανα μήνα. Όπως όλοι οι όμοιοί του.
Aug 02, 2013 @ 11:24:47
Ο Μαλάκας του Θησείου είναι ο κλέφτης που θέλει να δώσει το εισιτήριό του. Αυτός είναι το πρόβλημα και η αιτία για την ύπαρξη αστέγων, ανέργων και αυτοκτονιών. Αλλά είναι τόσο χαμηλού IQ που δεν το καταλαβαίνει.
Aug 02, 2013 @ 21:43:39
philmav τετοιες φιλοσοφιες εσυ και ο Τζημερος και ο Μανος τις λετε… η αιτία για την ύπαρξη αστέγων, ανέργων και αυτοκτονιών ειναι ο τζαμπατζης του Θησειου.
Δηλαδη οι τελευταιες κυβερνησεις των μνημονιων οχι???ε ρε γεμισαμε φιλελευθερους πασοκοσκυλα και βολεμενους κρατικοδιαιτους σε αυτο το blog.
Aug 10, 2013 @ 12:48:56
O παππούς μου έλεγε πως οι κομουνιστες θα μας πάρουν τα σπίτια,
ορίστε τώρα τα βρίσκω μπροστά μου οι παλιοκομουνστες της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ μας τα παίρνουν μαζι με τους αναρχοάπλυτους του ΝΑΤΟ και της ΕΕ.
ευτυχώς που υπαρχει ο Σαμαράς να μας βάζει να χάνουμε το ΔΑΣΟΣ πίσω από το ΔΕΝΤΡΟ και να τσακωνόμαστε για μια απόφαση που πήραν. (εισιτήριο)
Aug 15, 2013 @ 09:11:08
βασο και λοιποι που συμφωνειτε μαζι του τοσες μερες…….
χθες ΠΕΘΑΝΕ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ 18 ΧΡΟΝΩΝ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΧΕ 1,40 ΕΥΡΩ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΚΩΛΟΕΙΣΙΤΗΡΙΟ που μας εχετε ζαλισει τα παπαρια 15 μερες με αυτο…..
ειστε ενταξει τωρα??????????
το ευχαριστηθηκατε ή να σκοτωσουμε κανενα ακομα ανεργο/αφραγκο παιδαρελι για να χορτασετε αιμα εσεις οι βολεμενοι που εχετε και πληρωνετε τα εισιτηρια σας??????????
ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΕΔΩ ΡΕ ΚΟΠΡΙΕΣ
Υ.Γ philmav απο εγκεφαλικο σου εμεινε το κουσουρι ή ετσι γεννηθηκες?