Η εφημερίδα Guardian απέδωσε μια διαφορετική εκδοχή του γνωστού παραμυθιού με τα τρία γουρουνάκια, στην νέα έξυπνη και ενδιαφέρουσα διαφήμιση της. Έτσι, παρακολουθούμε την ιστορία από όλες τις πτυχές της, με τη βοήθεια των social media, του έντυπου αλλά και του online τύπου. Με αυτόν τον τρόπο η Guardian στοχεύει στην ανάδειξη της ιδέας της «ανοιχτής δημοσιογραφίας», όπου οι αναγνώστες έχουν φωνή και οι δημοσιογράφοι προσπαθούν να διεισδύσουν στο βάθος μιας υπόθεσης, χωρίς να μένουν στην επιφάνεια.
Η εκπληκτική διαφήμιση της Guardian! Τα λέει όλα!
16 November 2012
Κρίση, Κοινωνία, Νέα, Video ΒΙΝΤΕΟ, Διαφήμιση Guardian, Κοινωνία 1 Comment
Nov 17, 2012 @ 01:27:52
Reblogged this on ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ and commented:
Add your thoughts here… (optional)